Kinderkookcafé
Op 26-02-2020, in de voorjaarsvakantie, organiseert Stichting Orizon i.s.m. Van der Valk Hotel Zaltbommel een kookworkshop. Er is plaats voor maximaal 12 kinderen. De kinderen worden warm ontvangen en starten met een rondleiding door de keuken en met uitleg over eten. Na de rondleiding gaan ze zelf aan de slag! Onder leiding van Chefkok Alexander van Baardwijk maken ze met elkaar een voor- en hoofdgerecht. Klik hier voor meer informatie.

Struinen langs de Waal
Beleef en ontdek wat er zoal te vinden is in de natuur om ons heen. We gaan drie woensdagmiddagen op pad en verkennen de Waalkant met verschillende thema’s. We zullen ook de
Kloosterwiel en de Gamerse waarden betrekken in deze struintochten. Klik hier voor meer informatie.

Knutselen
De knutselmiddag is nog 4 keer dit schooljaar op woensdagmiddag van 14.00 tot 15.30 uur. Klik hier voor meer informatie.

Huiswerkbegeleiding
Periode 3 (tot de voorjaarsvakantie)
Januari 7, 9, 14, 16, 21, 23, 28, 30
Februari 4, 6, 11, 13

Periode 4 (tot Pasen)
Maart 3, 5, 10, 12, 17, 19, 24, 26, 31
April 2, 7, 9
Voor meer informatie klik hier.

Weerbaarheid voor jongens en meisjes
Stichting Orizon organiseert elk jaar een cursus weerbaarheid voor kinderen van 8 t/m 12 jaar (basisschool groep 5 t/m 8). Vooral de laatste jaren is er steeds meer aandacht voor de weerbaarheid van kinderen. Fysiek en mentaal lekker in je vel zitten maakt dat je meer vertrouwen
hebt in jezelf en sterker in je schoenen staat. Voor meer informatie klik hier.

Cursus Techniek
De nieuwe data voor de Cursus Techniek zijn op 31 januari, 7 en 14 februari 2020. Voor meer informatie, klik hier.

Zomerkamp
Het Orizon Zomerkamp 2023 zal gehouden worden van 16 juli t/m 22 juli. Voor meer informatie klik hier.