Het Kinder Kook Café is terug!

Op woensdag 21 oktober, in de herfstvakantie, organiseert Stichting Orizon i.s.m. Van der Valk Hotel Zaltbommel wederom een kookworkshop. Er is plaats voor maximaal 12 kinderen. De kinderen worden warm ontvangen en starten met een rondleiding door de keuken en met uitleg over eten. Na de rondleiding gaan ze zelf aan de slag! Onder leiding van Chefkok Alexander van Baardwijk maken ze met elkaar een voor- en hoofdgerecht.

Na afloop van de workshop, genieten de kinderen samen met hun ouders, of andere genodigden, van deze heerlijke gerechten. De kinderen mogen ieder maximaal 2 personen uitnodigen.

De kosten zijn €10,- per kind en € 10,- per gast.

Alles is natuurlijk onder voorbehoud van de ontwikkelingen met betrekking tot de corona maatregelen.

Programma
14:00 uur ontvangst van de kinderen met een glaasje ranja en een zoete lekkernij
14:30 uur start Kinder Kook Café onder leiding van Alexander van Baardwijk
17:30 uur einde workshop en ontvangst genodigden (max. 2 per kind)
18:00 uur start diner met kinderen en gasten
19:00 uur einde Kinder Kook Café

Voor wie: voor kinderen in de leeftijd van 9 tot 12 jaar (groep 6 t/m 8). Er is plaats voor 12 kinderen.
Wanneer: 21 oktober 2020
Aanmelden: Stuur een email naar stichtingorizon@gmail.com onder vermelding van de naam en de leeftijd. Graag ook vermelden wie er mee komen en of er dieetwensen of allergieën zijn. Inschrijving is op basis van volgorde van binnenkomst en vol=vol.
Waar: Hotel van der Valk Hogeweg Zaltbommel
Kosten: €10,- per deelnemend kind en per mee etende gast.