Het Kinder Kook Café is terug!
Op 26-02-2020, in de voorjaarsvakantie, organiseert Stichting Orizon i.s.m. Van der Valk Hotel Zaltbommel een kookworkshop. Er is plaats voor maximaal 12 kinderen. De kinderen worden warm ontvangen en starten met een rondleiding door de keuken en met uitleg over eten. Na de rondleiding gaan ze zelf aan de slag! Onder leiding van Chefkok Alexander van Baardwijk maken ze met elkaar een voor- en hoofdgerecht.

Na afloop van de workshop, genieten de kinderen samen met hun ouders, of andere genodigden, van deze heerlijke gerechten. De kinderen mogen ieder maximaal 2 personen uitnodigen.

Programma
14:00 uur ontvangst van de kinderen met een glaasje ranja en een zoete lekkernij
14:30 uur start Kinder Kook Café onder leiding van Alexander van Baardwijk
17:30 uur einde workshop en ontvangst genodigden (max. 2 per kind)
18:00 uur start diner met kinderen en gasten
19:00 uur einde Kinder Kook Café

Voor wie: voor kinderen in de leeftijd van 9 tot 12 jaar (groep 6 t/m 8). Er is plaats voor 12 kinderen.
Wanneer: 26 februari 2020
Aanmelden: Stuur een email naar stichtingorizon@gmail.com onder vermelding van de naam en de leeftijd. Inschrijving is op basis van volgorde van binnenkomst en vol=vol.
Waar: Hotel van der Valk Hogeweg Zaltbommel
Kosten: deze keer neemt van der Valk hotel de kosten in zijn geheel voor haar rekening!

Van der Valk liet ons weten:
Als hotel dragen wij graag ons steentje bij aan lokale initiatieven. We kijken daarom per jaar welke non-profit organisatie we kunnen steunen.
Jullie (Orizon) initiatief is zeker iets moois waaraan wij willen meewerken en daarom hebben we besloten om in 2020 jullie organisatie financieel bij te staan. Dit betekent dat we deze editie van het Kinder Kook Café daarom geheel gratis aanbieden!