Beleef en ontdek wat er zoal te vinden is in de natuur om ons heen. We gaan drie woensdagmiddagen op pad en verkennen de Waalkant met verschillende thema’s. We zullen ook de Kloosterwiel en de Gamerse waarden betrekken in deze struintochten. Wij bedenken de activiteiten nog, maar het zal vooral gaan om zelf ervaren. Draag geschikte buitenspeelkleding! We kijken naar planten, dieren, het water, zoeken dierensporen en kijken hoe planten, bomen en dieren leven in deze natuurgebieden.

Wie zijn wij? Gerda Snoep en Marian Verstappen zijn leerkrachten basisonderwijs en gek op de natuur. En die passie zouden ze graag overbrengen.

Wanneer: woensdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur,   op  11, 25 maart en 1 april 2020. (reservedatum 8 april)

Voor wie: voor kinderen van ongeveer 8-10 jaar (groep 5-6-7)

Aanmelden: via Sjors sportief activiteit struinen langs de Waal
klik op: sjorssportief struinen langs de Waal

Waar: de Waal bij de oude wasserij (speeltuin bunkerschip), de Kloosterwiel en de Gamerse waarden

Kosten: €8,00 voor 3 keer

Maximaal aantal deelnemers is 8, de struintocht gaat door bij minimaal 6 deelnemers. In Sjors sportief kom je op een wachtlijst mocht deze struintocht vol zijn. Wij berichten je dan over nieuwe data.