Het klinkt wellicht wat bijzonder in de huidige corona-tijden, maar we gaan vooralsnog door met de voorbereidingen voor het nieuwe zomerkamp dat van zondag 12 tot en met zaterdag 18 juli op de agenda staat. Dat betekent dat we komende woensdag 8 april om 20.00 uur beginnen met de inschrijving voor het kamp. Dat kan op contact@zomerkampzaltbommel.nl. Er kunnen ongeveer 40 kinderen van 6 tot en met 10 jaar oud mee. We gaan opnieuw naar camping Duinhoeve in Udenhout aan de rand van Loonse en Drunense duinen. Vermeld in uw mail aan bovenstaand adres svp de naam, de leeftijd en het geslacht van uw kind(eren). De volgorde van ontvangst van deze mails hanteren we als volgorde voor de inschrijvingen. U ontvangt na aanmelding per e-mail retour een inschrijvingsformulier voor het kamp. Uw kind is dan voorlopig ingeschreven. Als u het inschrijfformulier ingevuld en ondertekend terugstuurt, is de inschrijving definitief. We houden u vervolgens op de hoogte van het wel of niet doorgaan van het kamp. Op dat gebied volgen we de maatregelen van de rijksoverheid. Dank alvast voor uw belangstelling en aandacht.

Inschrijving Zomerkamp start binnenkort