Vanaf 22 oktober t/m 23 november kunnen de klanten van de Kringloopwinkel ‘De Spullewaard’ Zaltbommel hun stem uitbrengen op een GOED DOEL. Dit in het kader van de jaarlijkse KERSTACTIE .

Bij aankoop van een artikel van €5,- of meer ontvang je een stembiljet waarmee je op Stichting Orizon kunt stemmen.

De tien organisaties met de meeste stemmen krijgen een cheque van €1000,=, die op 30 november op een feestelijk moment zal worden uitgereikt.

Indien wij met jullie steun mogen winnen, dan zouden we dit geld gebruiken voor het Weerbaarheidsprogramma dat wij al enkele jaren runnen. Dit is een kostbaar programma waarin trainingen voor jongens en meisjes worden gegeven. De weerbaarheid van kinderen is belangrijk voor hun algehele functioneren. Immers, een weerbaar kind durft eerder zichzelf te zijn en zit beter in zijn/haar vel. Deze weerbaarheidstraining maakt een kind niet alleen zelfverzekerder, maar ook een stuk sterker, zowel fysiek als mentaal. En fysiek en mentaal lekker in je vel zitten maakt dat je meer vertrouwen hebt in jezelf.

Kortom, steun ons en stem op ons bij Kringloopwinkel ‘De Spullewaard’

Stem op ons bij de Kringloop!