Na veel overleg als leiding onderling, alsmede met het bestuur van Stichting Orizon, zijn we tot de moeilijke conclusie gekomen dat we dit jaar helaas géén zomerkamp kunnen neerzetten zoals we graag willen, zonder het geforceerd te laten verlopen met alle verplichte maatregelen. Wij zijn van mening dat wij niet kunnen bieden waar wij als Stichting Orizon en leiding van het kamp voor staan, namelijk een week vol activiteiten en gezelligheid. Dit houdt dus helaas in dat we het zomerkamp moeten annuleren voor dit jaar.

We realiseren ons dat dit heel zuur is voor iedereen, met name voor kinderen die dit jaar 10 jaar zijn geworden en voor wie dit het laatste jaar zomerkamp zou worden, maar het is de enige verantwoorde beslissing die we kunnen nemen. We gaan kijken hoe we omgaan met de inschrijvingen van de kinderen en zeker van kinderen die 10 geworden zijn en die volgend jaar mogelijk niet mee mogen. Zonder nu iets vast te beloven gaan we zien of daar een mouw aan te passen is. Hier zullen we jullie van op de hoogte houden.

Zomerkamp 2020 geannuleerd